Medlemsmøte og Medlemsfest avlyst/utsatt

Medlemsmøte og medlemskveld avlyst!
I tråd med Folkehelseinstituttet anbefalinger og Bamble kommune, har vi i styret kommet frem til at vi utsetter medlemsmøte og medlemskvelden. Det vil bli satt opp en ny dato når Koronaviruset roer seg!

Årsmøte vil bli avholdt til planlagt tid i morgen, men med forhåndsregler!

Beskytte seg mot smitte:

God hoste- og håndhygiene er det viktigste tipset fra Folkehelseinstituttet for å unngå smitte.
• Hvis det er mulig, hold minst én meters avstand til personer med luftveissymptomer.
• Vask hendene ofte og grundig med såpe og lunkent vann, spesielt når du har vært ute blant folk.
• Hånddesinfeksjon som Antibac er et godt alternativ dersom håndvask ikke er mulig. Dersom hendene er synlig skitne eller våte har hånddesinfeksjon redusert effekt, og hendene bør rengjøres med såpe og vann.
• Alle som hoster bør hoste eller nyse inn i et papir og kaste det rett i en søppelpose etter bruk. Hvis du ikke har papir, er alternativet å hoste inn i albuekroken – aldri i hendene.

Personer som har noen i husstand eller har noen nære som har smitte, kan dessverre ikke delta.
Vi håper på forståelse for dette!