Informasjon om hallen og priser 2021

Bruk av hallen er kun for medlemmer i Bamble Hundeklubb.

Unntak:
– Klubber/foreninger kan leie hallen for kr. 200,- per time (ta kontakt på mail@bamblehundeklubb.no).
– Et medlem som har betalt halleie kan ha med seg ikke-medlem(mer) som betaler timesleie (kr. 200,- per time). Den som er medlem står ansvarlig/som kontaktperson og må booke tid i kalenderen.
– Et medlem som har betalt timesleie kan ha med seg ikke-medlem(mer). Den som er medlem står ansvarlig/som kontaktperson og må booke tid i kalenderen.

Regler:
– Tisper med løpetid SKAL bruke truse i hallen.
– Luft hunden(e) godt før den/de skal inn i hallen, slik at vi unngår uhell. Lufting skjer i skogen/langs veien. Dersom hunden gjør fra seg i hallen, vær nøye med å vaske. Det vil være sprayflasker og tørkepapir tilgjengelig dersom uhellet skulle være ute.
– Maks antall tillatte i hallen kan variere ut fra koronarestriksjonene, følg med på lokale og nasjonale tiltak, samt meldinger vi legger ut på siden vår.
– All trening er på eget ansvar.

Dugnadspoeng:
Du kan velge mellom 2 alternativer dersom du har opparbeidet dugnadspoeng:
– Alternativ 1: 50 poeng = 1 time trening i hallen.
– Alternativ 2: Man kan velge å bruke opptjente poeng som avslag i pris på halleie. F.eks. 100 poeng = kr 100,- i avslag.
Gi oss beskjed via messenger på Facebooksiden vår, eller på mail@bamblehundklubb.no om du ønsker å benytte dugnadspoeng.
Oversikt over poeng + mer info finnes på våre hjemmesider her: https://bamblehundeklubb.no/aktiviteter/hall/dugnadspoeng

Priser:
– Halleie hele året: 1.200,- (+ 100,- per ekstra hund).
– Halleie halve året: 700, – (+ 100,- per ekstra hund) (Jan. t.o.m. jun, og juli t.o.m desember).

Kontonummer for innbetaling av halleie (merk med navn + halleie): 2601.33.70647
Har du betalt halleie kan du booke trening når du vil i bookingsystemet vårt, se i kalenderen hvilke tider som er ledig. Koden du får er personlig og skal ikke deles med noen andre.

– Timesleie av hallen: 200,- (kan fordeles på flere personer, men én må stå som «leietaker/ansvarlig» og betale inn hele timesleien samt booke i kalenderen).
– Drop-in på organisert trening i hall: 50,- (Gjelder kun annonserte faste treninger). Påmelding legges ut i forkant.

Betaling for enkelttimer / drop-in Vippses til vår kasserer Anne på tlf. 90777646

Book enkelttimer i bookingsystemet vårt.

Link til bookingside: https://bamblehundeklubb.no/aktiviteter/hall/booking

Ved spørsmål, ta kontakt med oss via messenger på Facebooksiden vår eller mail@bamblehundeklubb.no

God trening! 🐾