Hallen er klar til bruk!

Nå er hallen vår endelig klar til å tas i bruk !
Vi åpner derfor opp for booking av hallen!
Booking gjøres via Facebook siden vår:
Du får kun booket ledige tider.
Booking av enkelttimer dersom du ikke har betalt halleie Vippses til vår kasserer Anne på tlf. 90777646
For leie av hall til kurs/aktiviteter eller spørsmål, ta kontakt på mail@bamblehundeklubb.no.
For priser, se prisliste under eller hjemmesiden vår.
Kalenderoversikt og mer informasjon finner du på våre hjemmesider her: https://bamblehundeklubb.no/aktiviteter/hall
Organiserte treninger (Bruks – mandager, Lydighet – tirsdager, Agility videregående – onsdager og Agility nybegynner – torsdager) er gratis ut året for medlemmer (2020).
Påmelding til disse gjøres i Facebookgruppene til de respektive aktivitetene.
Ønsker du allerede nå å betale hel-/halvårsleie for 2021 får du trene gratis i hallen ut året (2020).
Pris for halleie ut året 2020 (må være medlem): 300,-
(Ellers kan man booke timesleie i hallen for kr. 200,- per time).
Kontonummer for innbetaling av halleie (merk med navn + halleie): 2601.33.70647
—————————————————————–
Priser 2021:
Hele året (januar – desember) (må være medlem): 1.200,- (+ 100,- per ekstra hund).
Halve året (må være medlem): 700, – (+ 100,- per ekstra hund) (Jan. t.o.m. jun, og juli t.o.m desember).
Timesleie: 200,-
Drop-in (på organisert trening – ikke bet. halleie): 200,-
Kontonummer for innbetaling av halleie (merk med navn + halleie): 2601.33.70647
—————————————————————–
All trening er på eget ansvar.
OBS! Husk å lufte hunden(e) GODT før den/de skal inn i hallen, slik at vi unngår uhell i hallen!
Det vil være sprayflasker og tørkepapir tilgjengelig dersom uhellet skulle være ute.
Myndighetenes koronarestriksjoner må til enhver tid overholdes.
Vi har avklart med kommuneoverlegen at vi fortsatt kan bruke området og hallen etter nye retningslinjer 06.11.20.
Vi har inntil videre (pga. korona) en begrensning på max 10 stk. i hallen ved organiserte treninger og egentrening (timebooking).
For alle dere som har jobbet dugnad og opptjent dugnadspoeng vil det snart komme en oversikt over hvordan dere kan benytte disse.