Oppdatering Riissletta

Det jobbes mye på Riis om dagen, og som dere så i filmen som ble delt på siden her har vi nå endelig fått på plass tak og vegger på hallen vår!
Det har også blitt montert fire lyskastere på stolpene som ble satt opp tidligere. Disse lyser opp området vårt godt, og gjør at vi også kan trene ute selv om høstkveldene blir mørke.
Vi trenger hjelp med diverse fremover – både av fagfolk og glade amatører. Vi sliter dessverre med lavt oppmøte på dugnadene våre, vi er blitt ganske mange medlemmer i klubben, men det er ofte de samme folkene som går igjen, så om du kan tenke deg å bidra kan du gjerne sende oss en melding med navn og nummer, så kan vi kontakte deg om vi trenger hjelp. Da er det også lettere å avtale og tilpasse tidspunkt for å jobbe.
Vi gjør også vårt beste for å legge ut dugnadstidspunkter i god tid. Ting blir gjort av ildsjeler på dugnad og det er store prosjekter som krever kompetanse eller maskiner.
Derfor er det slik at vi noen ganger må hive oss rundt når vi får utstyr tilgjengelig eller rette fagperson kan bidra.

Fremdriftsplan videre blir:
1. Lys inne i hallen.
2. Underlag i hall.
3. Uteområde: flytte stein, jordhauger, jevne og rake og så gras ved parkering og hytta.
4. Videre snekring på hytta som nå er lager, men etterhvert skal bli til klubbhus.

Dette er både fine fellesdugnader samt at vi trenger kyndige fagpersoner og maskiner til noe.
Og husk at: Dugnadsjobbing på Riis gir dugnadspoeng som kommer deg til gode når hallen vår er i drift.

Kan du ikke jobbe på Riissletta oppfordrer vi til å delta på kakesalget som pågår frem til 15. oktober.