24.09.20 – KystCup (3)

Bamble Hundeklubb gjentar suksessen og inviterer til årets siste uoffisielle KystCupdag i lydighet og agility!
Cupen foregår utendørs på Bamble Hundeklubbs eget treningsområde, Riissletta. Området ligger fint til med gode turmuligheter.
Det blir ikke kiosk.
Bedømming i bronsemerket/appellmerket, klasse 1, klasse 2 og klasse 3 i lydighet.
(Vi starter med kl 3 og tar klassene nedover slik at bronsemerke får minst mulig forstyrrelser.)
I agility blir det i cup (3) finale med klassene hopp åpen, hvor det er mulighet for to forsøk, og blåbær.
Blåbær er også åpen for barn, og man kan få to forsøk. Dette blir en gyllen mulighet for å teste konkurransenervene og konkurranseøving!
Dommere: Solveig Markussen (LP) og Karen Marie Skjelbred (agility).
Sted:
Riissletta i Bamble
Adresse: Riissletta, Tangvallveien 385, 3960 Stathelle
Tidspunkt:
Stevnet åpner klokken 17.00, bedømming starter fra klokken 17.30.
Påmelding:
OBS! Pga. korona MÅ påmelding gjøres på forhånd og forhåndsbetales. (Det er påmelding via skjemaet vi tar hensyn til når vi sjekker første mann til mølla.)
Det er et tak på 20 ekvipasjer i agility og 20 i LP slik at vi kan klare å sørge for tilstrekkelig smittevern, samt bli ferdig før det blir sent på natten. Førstemann til mølla. Om vi overstiger antall påmeldinger blir det venteliste.
(Publikum tillates, men alle som planlegger å befinne seg på området uten å ha meldt seg på som ekvipasje MÅ sende mail til mail@bamblehundeklubb.no på forhånd på grunn av smittesporing).
Link for påmelding:
Pris:
LP per start:
Medlem: 100,-
Ikke medlem: 150,-
AG per klasse (1 løp):
Medlem 50,-
Ikke medlem 75,-
Helsemyndighetenes råd og regler gjelder til enhver tid.
Det vil være håndsprit tilgjengelig på området.
Deltagere som er syke/har symptomer på luftveisinfeksjon, som feber, sår hals, rennende nese, hoste eller nedsatt allmenntilstand skal ikke delta.
Avstand på 1 meter skal overholdes.
Toaletter er ikke tilgjengelig.
Vi gleder oss til å se deg!
Ved spørsmål, kontakt:
mail@bamblehundeklubb.no