Velkommen til agilitystevne!

Bamble Hundeklubb inviterer til dobbelt klasse 1 stevne i agility!
Den 10. August inviterer vi i Bamble HK til 2x hopp og 2x agilityklasse for klasse 1 ekvipasjer.
Dommeren er; Esther Marie Dreier Jørgensen
Det vil være mulighet for fire løp: Ag A, AgB, Hopp A, Hopp B.
Prisen per løp er 125 kr, påmelding via NKK.
STEVNE A – ID 190463
STEVNE B – ID 190682

Vi vil gjøre vårt beste for å lage fine rammer for vårt stevne. Vi vet at klasse 1 har mange ferske hunder, ferske handlere og nye ekvipasjer. Derfor har vi i samarbeid med Bingen Agility gleden av å kunne si at tunnelene vil være antiskli, samt mur, lengde og hjul av mykt materiale. Våre felt er fra WT- metall.

OVERNATTING:
Vi har mulighet til å ha noen få som camper på stedet med vogn med uten strøm! Ta kontakt for mer informasjon. Utover dette er det ikke langt til Skien, eller Stathelle/Langesund til stevneplassen. Vi kan være behjelpelige med å få deg i kontakt med overnatting, så ikke vær redd for å sende oss en mail!

MER INFORMASJON KOMMER ETTERHVERT.
Ved spørsmål, send mail til agility@bamblehundeklubb.no
Kontaktperson for utøvere er Karen M. Skjelbred og/eller Hilde Slåtta Skjelbred.