Dugnad – ta ned hall! 21, 22 og 23. August

Nå skjer det ting i Bamble Hundeklubb og vi trenger all hjelp vi kan få!

For noen uker tilbake så fortalte Ivar Vatle i et innlegg om hva vi holdt på med i klubben og litt om fremtiden og hva vi holdt med på Riis-sletta.

På Byggtorget Rugtvedt så står det en plasthall på 12x24m.
Denne har vi fått for en veldig billig penge, men vi må få tatt den ned og frakte den bort i løpet av den uken som kommer!

Derfor trenger vi nå dugnadshjelp. Dette er sjansen for en egen treningshall på området vårt, og vi er avhengig av hjelp for å få til dette prosjektet.

Det som skal gjøres:
Mandag 20.08: elektrisk anlegg kobles fra
Tirsdag 21.08: demontering av duk + merking av deler
Onsdag 22.08: demontering av hall
Torsdag 23.08: demontering av hall

Vi trenger ca. 10 personer som kan stille fra klokken 17.00 og utover på tirsdag, onsdag og torsdag.

Si i fra hvilken dag du kan hjelpe så vi får satt deg opp på liste. Dugnadsinnsatsen din blir registrert som «klubbpoeng» og kan senere benyttes som fordel i f.eks. treningstid i hallen.

Send mail til mail@bamblehundeklubb.no dersom du kan stille! ???