Hundens Dag 2018

Lørdag 09. Juni arrangerer Norsk Kennel Klub «Hundens Dag» landet rundt ?
Vi gleder oss masse til i morgen, og i samarbeid med Buddy Brotorvetarrangerer vi Hundens Dag på Brotorvet!
Det blir konkurranser der du kan vinne premier og det blir utdeling av smaksprøver fra AniPuro, 100% naturlig hundesnacks!
Du vil også få treffe forskjellige leverandører, og hunden din kan få prøve massasje hos Alva’s Dog Therapy som har stand på området ?
På Hundens Dag vil vi i Bamble Hundeklubb vise frem litt av aktivitetene vi driver med, og du og din hund vil få muligheten til å prøve både Rallylydighet og hinderløype! ?
Det vil også være raseparade med presentasjon av forskjellige raser – ønsker du å være med på raseparaden – si i fra ?
Planlegger du å skaffe deg hund er dette en super dag for å se hunder i aktivitet og treffe forskjellige raser, og er du allerede lykkelig hundeeier er det en fin anledning til å ta med hunden for å prøve ut forskjellige aktiviteter og godbiter.

Velkommen!