Nybegynnerkurs i agility

Har du alltid hatt lyst til å prøve agility, men vet ikke hvem ende du skal starte i? Har du lyst til å ha en felles aktivitet med hunden din, hvor både hund og eier får mosjon? Da er kanskje agility noe for deg.
Vi skal ha nybegynner/introduksjonskurs over 6 kvelder av 2 timer. Instruktøren er Elisabeth Vangsnes som har konkurrert og instruert innen agility i flere år. Hun er aktiv, oppdatert og motiverende som både utøver og instruktør.
Kurset vil være enten på våre områder på Grassmyr eller Riissletta. Hunden bør ha innkalling inne, da treningen skjer uten bånd/halsbånd pga sikkerheten.

Datoer er
– Tirsdag 17. April
– Torsdag 19. April
– Torsdag 3. Mai