Tusen takk for at du velger å være grasrotgiver!

Tusen takk!

Vi i Bamble Hundeklubb har i 2017 mottatt kr. 8 465,- fra dere grasrotgivere. Pengene kommer godt med, og i 2018 ønsker vi oss enda flere givere.

Du kan enkelt legge oss til som grasrotmottaker her: https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen/ (logg inn, søk opp Bamble Hundeklubb og velg «tilknytt»)

eller send en SMS: «Grasrotandelen 999 322 565» til 2020 (tjenesten er gratis).

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Pengene vi mottar brukes blant annet til å opparbeide vårt treningsområde på Riis, med hall for mulighet til innetrening, lyskastere, parkering, toaletter, klubbhus og mye mer som gagner våre medlemmer og alle som deltar på kurs hos oss!