Telemarksappellen – Grenland Hundeklubb 10. September

Søndag 10 september 2017 inviterer Grenland hundeklubb til stevne nr 2 i årets Telemarksappell! Arrangementet holdes utendørs på klubbens område på Gimsøy, med kiosk på stedet.

Dommere for dagen vil være Anette Kristiansen som dømmer LP, og Anne Marie Rulnes som skal dømme rallylydighet. Påmelding på stedet fra klokken 09.00, arrangementet starter klokken 10.00.

Påmeldingsavgift:
150,- for medlemmer
200,- for ikke medlemmer

Telemarksappellen (TA) er en uoffesiell konkurranse i lydighet og rallylydighet, og består av 4 uoffisielle stevner per sesong. Klubbene som er med å arrangere (hvert sitt stevne) er Bamble Hundeklubb, Norsk Retrieverklubb avd. Telemark, Bø og Sauherad Hundeklubb + Grenland Hundeklubb.

Appellen er delt inn i lydighet som består fem klasser, fra appellmerket/bronsjemerket til elite, og rallylydighet fra rekrutt til elite, så har man snust litt på appellmerket/bronsemerket i lydighet, eller går man for championatet i elite er dette en kjempefin mulighet til å komme seg over ringbåndet for å teste seg litt.

Les mer på Telemarksappellens facebookgruppe:https://www.facebook.com/groups/273467829364018/?fref=ts

Alle kan være med, uansett nivå! Målet med Telemarksappellen er å ha det gøy!