30.05.21 – Introkurs til agility

Velkommen til introduksjonsdag!
I løpet av dagen vil du se forskjellige typer agilityhinder og innlæringen av disse. Vi deler inn to grupper, som får hver sin instruktør som har ansvar for hver sin hindertype. Etter lunsj bytter gruppene instruktør. Målet er at dere skal få en innføring i hinder, innlæring og en plattform til evt. videre trening dersom det faller i smak – noe vi tror det vil!

Tid – 10.00 til 14.00, lunsj ca 11.45-12.15
Pris – 700kr for medlemmer av klubben, 800kr for ikkemedlem.
Påmeldingsfrist – 23. mai
Sted – Riissletta.
Påmelding via billetter tilgjengelig eller link – https://forms.gle/sqpkEuUrTDqK4bRz8

Instruktørene
Katarina er utdannet hundeinstruktør og atferdtrener. Hun har 10 års erfaring med agility og er agilityfrelst sammen med sin sheltie Lissie og cavalier Penny! Som instruktør er Katarina er opptatt av mestring med hund og fokuserer på hva hund og eier skal gjøre, slik at de begge får en positiv opplevelse og kan utvikle et godt samarbeid. Motto: Lidenskap for mestring med hund.

Karen er aktiv agilityutøver og selverklært agilitynerd. Hun har drevet med agility i 7 år, både som utøver og instruktør. Hun har sheltiene Hjalmar, Fus og Kady. Karen er opptatt av å ha det gøy på trening og føle mestring i samarbeid med hunden sin.

Spørsmål kan sendes til agility@bamblehundeklubb.no