Kakesalg 2020!

Tradisjonen tro kjører vi et kakesalg i høst igjen.

Salget starter nå og man kan selge t.o.m. 15. Oktober! Kakene vil bli levert 7-10 dager etter salget er slutt, og må hentes på utleveringssted av selger (utlevering skjer på Stathelle). Perfekt for de som ønsker en kick-start på julebaksten, eller som vil kose seg litt ekstra i høst.

Kakeboksene koster 70kr stk.

På nordkak.no kan du enkelt registere salgene dine på «Mine Sider», da må du legge deg til under gruppe koden MARIRA og oppdatere underveis. Hvis ikke du er så glad i sånn type tekniske saker; så kan du sende inn salget ditt til 95756191 eller kontakt Hilde med info arket. Ark kan du få på Riis, kontakt en fra styre/grenkomitee.

OBS;viktig å merke med navn på selger

Betalingen skal Vipses til : 95864215 (Tlf nr til Hilde S Skjelbred som har ansvar for kakesalget) i sin helhet for hele kakesalget til vedkommende. Har du ikke vips så ta kontakt med Hilde på samme nr, så får du kontonummer å overføre til.

Pengene skal være overført før 20. Oktober

Hilde betaler så hele kake salget ut for klubben.

Håper dette er en dugnad de fleste medlemmene kan delta på! Pengene vil bli brukt på området vårt på Riis som virkelig begynner ta form! Og husk – at en tier her og er tier der blir en hundrings til slutt! Får du solgt en boks kaker er det bedre enn ingen.

Kontaktperson ved spørsmål er Hilde S. Skjelbred på 95864215.