Kakesalg 2019

Nå er høsten her; og i år som i fjor vil vi prøve oss på en liten kakedugnad ?
Salget starter nå og man kan selge t.o.m. 31. Oktober. Kakene vil så bli levert ut til selger i slutten av uke 45 på vårt område på Riis ? Perfekt for de som ønsker en kick-start på julebaksten, eller som vil kose seg litt ekstra i høst ??

På informasjonsarket står det hvordan du skal logge deg inn for å registrere salget ditt. Informasjon- og salgskatalog ligger på denne linken, men også bilder i kommentarfelt på hovedinnlegget. Link; https://drive.google.com/drive/folders/1qsme59eBQNQCucjpVTPGabUzwYS7SUSc?usp=sharing
Når du har registrert deg her kan du legge inn salgene underveis som du selger – enkelt for deg! ?
Og vi i klubben har oversikt over hvor mye som er solgt og hva vi får inn ??

Hvis ikke du er så glad i sånn type tekniske saker; så kan du sende inn salget ditt til mail adressen på info arket. ❗️OBS;viktig å merke med navn på selger❗️

Dette er en dugnad; men også en liten intern konkurranse for meldemmene våre. Vi lager en liten overraskelse til de 3 personene som selger mest! ? Dette vil bli annonsert og utlevert etter kakesalget er ferdig ?

Ved eller etter utlevering av kakene så skal beløpet du har solgt kaker for Vipses til : 95864215 (Tlf nr til Hilde S Skjelbred som har ansvar for kakesalget) i sin helhet for hele kakesalget til vedkommende. Har du ikke vips så ta kontakt med Hilde på samme nr, så får du kontonummer å overføre til.
Pengene skal være overført før 15.11.2019.

Håper dette er en dugnad de fleste medlemmene kan delta på! Nå er vi godt i gang med prosjektene på Riis og vi gleder oss til våre medlemmer får bruke det oppgraderte området – og snart vår flotte hundehall! ? Og husk – at en tier her og er tier der blir en hundrings til slutt! Får du solgt én boks med kaker er det bedre enn ingen ❤️

Kontaktperson ved spørsmål er Hilde S. Skjelbred på 95864215 eller mail@bamblehundeklubb.no ?