Helgekurs i Rally lydighet 28 & 29 April

1300kr for ikke medlem.
Deltakere: maks 6
Økonomisk bindene påmelding!

Kurset vil hovedsakelig ta for seg kl 1 & 2, med innslag av øvelser i de høyere klassene.
Kurset er for deg som starter Rally lp eller har et mål om å starte ( må ha grunnleggende lydighet inne)?
For påmelding eller spørsmål, send Mail til lydighet@bamblehundeklubb.no eller ta kontakt med Kathrine på 45 44 47 02?

Litt om instruktør:
Anne Tone har konkurrert i de høyeste kl i Lydighet, med tidligere hunder?
Nå konkurrerer hun i Elite Rallylp og kl 3 Agility med blandingshunden Buffy på 6 år.
De har også vært med i NM Rallylp og deltatt i alle finalene, blitt plassert i 2?
Hun har også nå debutert i Rallylp og Agility med Katniss ( chinese crested powder puff) på nå 2 år, med strålende resultater?
Anne Tone har trent hund i mange år og holdt mange kurs. Hun er veldig dyktig og har mye verktøy i skuffen!
Bli med på en super morsom helg for deg og hunden?