Agilitykurs med Silje Johansen

Silje Johansen kommer igjen tilbake til Bamble Hundeklubb! Silje begynner å bli et kjent fjes på kurs oversikten vår, og vi er glade for at hun igjen vil besøke oss!

Påmelding er økonomisk bindende, som vil si at kurset skal betales selv ved frafall av ditt nærvær. Dersom du ikke kan er det ditt ansvar å selge plassen (du kan sende oss en melding å høre om vi kan være behjelpelig)

Påmelding på skjema du finner ved å klikke på «billetter tilgjengelig», eller ved å klikke på linken her; https://goo.gl/forms/ngzkUlqibqDjElI53
Pris: 1500 kr for medlemmer, 1700 kr for ikke medlemmer.
Det vil bli delt opp i to grupper; en for videregående/klasse 1 og en for klasse2/3.
NB; Kurset krever at man har gått nybegynner kurs, og at hunden kan hopp/tunnel.

Påmelding til kurset er fylt, eller til 20.april.

Spørsmål kan rettes til agility@bamblehundeklubb.no

Litt informasjon om Silje:
Mitt navn er Silje Johansen og er 22 år. Jeg har drevet med agility i snart 9 år og konkurrerer i dag med min border collie Bea og sheltie Liz . I min agility karriere har jeg lært så mangt, og all min lærdom har utviklet seg til den utøveren og instruktøren jeg er idag. På mine kurs er jeg ute etter å få det beste ut av alle ekvipasjene, samtidig la ekvipasjer få mot til å tråkke utenfor komfortsonen for å prøve nye utfordringer. Min bestevenn er stoppeklokken og sammen finner vi den løsningen som er best for deg og din hund!

Silje har ved flere anledninger vært en del av agilitylandslaget som utøver, hvor hun som beste plassering har en individuell 5 plass med Liz i 2014. I 2016 vant hun NM med BC Bea og fikk sølv med Liz! Hun deltok også i VM med Liz i 2016.