Agilitykurs med Irene Yrstad

Irene Yrstad kommer for første gang for å avholde agilitykurs i Bamble!

Det vil komme påmeldingsskjema nærmere kurset.
Pris: 1500 kr for medlemmer, 1700 kr for ikke medlemmer.
Det vil bli delt opp i to grupper, vi deler inn gruppene etter påmelding. Tiden kommer også da.
Spørsmål kan rettes til agility@bamblehundeklubb.no

Informasjon om Irene:
«Jeg oppdaget Agility for litt over 6 år siden med min schæfer-blanding Casper og ble hekta med en gang! Jeg har nå 3 sheltier, Lukas, Twix og Smash, som jeg trener og konkurrerer med. Det jeg elsker med Agility er det helt unike båndet jeg får med hver enkelt hund. Agility er en helt spesiell lag-idrett der hund og fører må stole 100% på hverandre! Det er høy fart, masse adrenalin, glede, lek og moro!
Som instruktør jobber jeg for at hver enkelt ekvipasje skal få frem hele sitt potensiale! Hvert team er helt unikt og må finne sine egne måter å gjøre ting på, og jeg elsker å være med på å finne gode løsninger for alle!»

Irene har også vært flere år på landslaget i medium størrelsen, og har stor erfaring med finaler og store stevner i inn og utland.