Agilitykurs med Ole Kristoffer Sagløkken

Ole Kristoffer Sagløkken kommer for første gang på besøk til oss i Bamble Hundeklubb!

Det vil komme påmeldingsskjema nærmere kurset.
Pris: 1500 kr for medlemmer, 1700 kr for ikke medlemmer.
Det vil bli delt opp i to grupper, vi deler inn gruppene etter påmelding. Tiden kommer også da.
Spørsmål kan rettes til agility@bamblehundeklubb.no

Litt om Ole Kristoffer:
Jeg heter Ole Kristoffer og har drevet med Agility nå i ca 8 år, 7 av disse årene har jeg også instruert.
Jeg går jevnlig kurs for noen av verdens beste instruktører for å hele tiden holde meg oppdatert og hele tiden lære.
Når jeg går Agility selv liker jeg å tenke offensivt, jeg vil pushe meg selv for å rekke ting og hele tiden prøve ut nye ting, jo mer jeg kan jo bedre rustet er jeg for enhver situasjon.
Jeg er også opptatt av at når vi trener Agility så trener vi 100%, vi kjører heller flere korte økter for å holde intensitet og tempo oppe. Jeg har selv gått med både en sta Cairn Terrier og går nå med rask pyrre, slik at jeg vet både hvordan det er å stå igjen på startstreken med en hund som ikke vil gå og jeg vet hvordan det er å stå igjen på startstreken med en hund som nesten er ferdig med banen før jeg har fått begynt.
Jeg er opptatt av at vi sammen finner en vei til målet, da en løsning som passer for noen ikke alltid passer for andre.
Jeg elsker å se fremgang både hos hund og eier og bruker mye av meg selv når jeg instruerer.

Ole Kristoffer er med sin Pyrre Evo tatt ut til WAO troppen fra Norge i 2017!